Gyártói megoldások
Biztonsági tűzfallal ellátott autók esetében a korlátozások eltérőek lehetnek, de általánosságban elmondható, hogy az alábbi funkciók kerülnek levédésre: kódolások, illesztések, szervizintervallum visszaállítása, esetleg a hibatárolók törlése vagy a paraméterek kiolvasása. Fájó pontok ezek a mindennapi karbantartási feladatok elvégzésében. Elsőként az FCA konszern alkalmazta a Fiat 500-as típusánál 2016-tól, de azóta számos gyártó különböző típusait látják el hasonló rendszerrel.
Cyber Security Management – CSM
A biztonsági tűzfalak feloldása gyártói jogosultságokhoz kötött, amit minden gyártónál egyenként kell elvégezni a műhelyeknek. Ez önmagában nemcsak bonyolult folyamat, de költséges is. Erre kínál minden szempontból hatékony megoldást a Hella Gutmann rendszere, a Syber Security Management.
A szoftver minden esetben felhívja a figyelmet, ha a kiválasztott jármű valamilyen biztonsági rendszerrel van felszerelve, és pontos utasításokat ad a teendőkre. Az egyszeri és költségmentes regisztráció a programon belül elvégezhető, és már 11 gyártó biztonsági rendszerének feloldását teszi lehetővé a Fiat, Alfa Romeo, Seat, Renault, Dacia, VW, Audi, Skoda, Kia, Jeep, Mercedes esetében, és a lista az új megjelenésekkel tovább bővül. A jogosultság lekérdezése a gyártóktól a Gutmann szerverein keresztül történik, a feloldás automatikus és egyszerű.
A Hella Gutmann minden olyan készülékéhez biztosítja a szolgáltatást ami jelenleg is frissíthető. A 66-os verziótól a független gyártók között elsőként tette lehetővé a Renault rendszerének feloldását gyári kulcs alkalmazása nélkül.
A Hella Gutmann filozófiája az, hogy nem elég jó készüléket gyártani, biztosítani kell a hozzá tartozó háttér szolgáltatásokat is, ami a valódi megoldást kínál a műhelyek számára.