- Hibás alkatrészek felderítése mesterséges intelligencia segítségével
- Az automatizált teljes folyamat egyetlen kattintással indul
- A műszaki Callcenter know-how-ja
Az "Automatikus diagnosztika" (AD) egy intelligens, folyamatosan önfejlesztő funkció, amelynek segítségével a mega macs X és a mega macs 77 automatikusan kiválasztja a következő diagnosztikai lépést, és végigvezeti a felhasználót a diagnosztikai folyamaton. Az AD-rendszer döntést hoz arról, hogy milyen további lépések szükségesek a lehetséges okok elkülönítéséhez, és végső soron a hiba elhárításához. A mesterséges intelligenciának köszönhetően a mega macs AD-üzemmódban ismeri az egyes rendszer diagnózisok legrövidebb útvonalát, a járműbe beépített rendszereket és a diagnosztikai folyamat szempontjából releváns paramétereket. A felhasználó valós időben nyomon követheti az összes automatizált lépést, és bármikor lehetősége van manuálisan beavatkozni. Végül az AD javaslatot tesz a felhasználónak a hibát okozó legvalószínűbb alkatrészre vagy pótalkatrészre, és megadja a szükséges kiegészítő információkat, például a beszerelési utasításokat. Ez a funkció mintegy kétmilliárd korábbi hibakódon és mintegy ötmillió, a műszaki Callcenter által statisztikailag rögzített ok-okozati eseményen alapul. A diagnosztikai esetek több mint 80 százalékában már ebben a szakaszban is nagy valószínűséggel meghatározhatók a hibát okozó alkatrészek.